Dag 9,10,11,12 ofzoiets - Reisverslag uit Jembrana, Indonesië van Berit Wageningen - WaarBenJij.nu Dag 9,10,11,12 ofzoiets - Reisverslag uit Jembrana, Indonesië van Berit Wageningen - WaarBenJij.nu

Dag 9,10,11,12 ofzoiets

Blijf op de hoogte en volg Berit

27 Mei 2018 | Indonesië, Jembrana

Ik moet zeggen dat ik even niet meer weet welke dag wat precies was.
Ik ben nu bijna 2 weken in het tehuis, en alles is gaan wennen.
Ik lig languit op de ‘bank’ met de kids tv te kijken, je knuffelt elkaar, maakt zoveeeel selfies, voert gesprekken, lacht en ga zo maar door.
Gisteren zijn we met vrienden van Daisy een dagje gaan snorkelen. Wauw, wat was dat amazing! Allemaal vissen die je normaal in een aquarium ziet zwemmen en nu opeens in het wild. Eerst was het water licht blauw en toen opeens donker blauw met 40 meter diepte. Nu heb ik een beetje een enorme angst voor haaien, dus was ik mezelf een beetje gek aan het maken onder water. Moest even inkomen in het snorkelen, dus uiteindelijk heb ik met onze snorkelgids hand in hand gezwommen haha. Dat maakte wel dat ik rustig was en ervan kon genieten!
Gister avond zijn we weer met alle kids en Gert uiteten geweest, omdat we ondanks dat Theo er niet meer is, wel zijn verjaardag ‘vierde’.
Met een minuut stilte, en daarna nog taart!
Eerder deze week was een van de meiden uit het tehuis jarig, dus hebben we ook voor haar een hele mooie regenboogtaart gekocht en na het eten haar verjaardag gevierd. Die taart kon ze krijgen dankzij ons.. anders had ze helemaal geen cadeautje of iets.. En dan te bedenken dat wij sochtends wakker worden met een heleboel cadeautjes op je verjaardag.
Nog 1,5 week te gaan in het tehuis vanaf nu. 4 juni moet ik m’n visum verlengen bij de immigratiedienst dus dat word ook een dagtrip.
Lisanne en ik moeten nog met de driver, Blondie een west Bali tour doen.
Er is nu een hindoe feest bezig in Bali, de voorouders komen op bezoek en komen gezellig eten. Dus dat betekend dat iedereen druk aan het koken en schoonmaken is in Bali.
Maar dat betekend ook dat een aantal kids naar hun ouders zijn nu. Er gaan er sowieso een heleboel naar huis. Volgens mij blijven er 7 over van de 20-25 kinderen. Dus t is een beetje komen en gaan de komende tijd.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Jembrana

Berit

Actief sinds 15 Mei 2018
Verslag gelezen: 85
Totaal aantal bezoekers 5854

Voorgaande reizen:

15 Mei 2018 - 18 Juni 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: