Welkom op het godeneiland - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Berit Wageningen - WaarBenJij.nu Welkom op het godeneiland - Reisverslag uit Denpasar, Indonesië van Berit Wageningen - WaarBenJij.nu

Welkom op het godeneiland

Blijf op de hoogte en volg Berit

15 Mei 2018 | Indonesië, Denpasar

Zondag 13 mei vertrok ik vanaf Schiphol naar Denpasar, Bali.
Nadat alle spanning eruit kwam bij het afscheid nemen van mijn ouders en zusje, we met ze alle stonden te huilen (dit hoort leuk te zijn?!?!) ben ik in m’n eentje verder gegaan. 16,5 uur vliegen met een korte tussenstop op Singapore. Ik zat hier enorm tegenop, maar wat bleek, het vliegtuig zat niet helemaal vol dus er konden mensen verplaatst worden. Ik had gekozen voor een raamplek en dat wilde ik ook graag zo houden. Maar het tafeltje van meneer naast mij was kapot en aangezien we toch echt 3 keer eten zouden krijgen en dat tafeltje nodig was, is het stel naast mij naar voren geplaatst en had ik 3 stoelen voor mij alleen! Wat vervelend zeg. Ik heb dus best prima geslapen en die 16,5 uur zaten er zo op. Achter in het vliegtuig zat een mevrouw die ook alleen reisde. Ze deed me heel erg denken aan Floortje van 3opreis. Eenmaal op Bali aangekomen was daar de hitte. Heerlijk! 1000 chauffeurs die je achterna lopen of je een taxi wil. Die mevrouw wist dat de ‘blue birds’ echte taxi’s zijn in Bali dus daar gingen we naar op zoek. Zij heeft mij afgezet bij mijn hotel, The Kutaya en is daarna zelf verder gegaan.
Ik weet niet hoe ik dit had gedaan zonder haar haha, maar ik ben blij dat ze me even weg kon wijzen.
Momenteel lig ik in het zonnetje aan het zwembad en word ik rond 15 uur opgehaald door Dens en Gert. Dan rijden we naar het tehuis in Pohsanten. Ik ga m’n best doen regelmatig wat te schrijven hier! Eerst even een simkaartje regelen anders gaat dit enorm veel geld kosten.

  • 15 Mei 2018 - 05:00

    Miranda:

    Zo, jij had mazzel in het vliegtuig!
    Lief van die mevrouw.
    Heel veel succes en plezier in het weeshuis!

  • 15 Mei 2018 - 06:42

    Anita:

    Wat fijn dat je een goede reis had en lekker veel ruimte. Geniet van de tijd op Bali. Knufff

  • 15 Mei 2018 - 08:42

    René :

    Awesome. Goed begin is het halve werk.
    Enjoy. You got this. You can make it anywhere. Be safe. En heel erg genieten!
    X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Denpasar

Berit

Actief sinds 15 Mei 2018
Verslag gelezen: 508
Totaal aantal bezoekers 5852

Voorgaande reizen:

15 Mei 2018 - 18 Juni 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: