Dag 1 in het tehuis - Reisverslag uit Jembrana, Indonesië van Berit Wageningen - WaarBenJij.nu Dag 1 in het tehuis - Reisverslag uit Jembrana, Indonesië van Berit Wageningen - WaarBenJij.nu

Dag 1 in het tehuis

Blijf op de hoogte en volg Berit

17 Mei 2018 | Indonesië, Jembrana

Nou gister, kregen Lisanne en ik scooterles. Ging prima tot dat Daisy en ik een bochtje moesten maken die niet zo goed ging. Gelukkig zijn we de berm ingereden en hebben we allebei niks ernstigs. Wel flinke schaafwonden en wat beurse plekken. Begint goed...
S’middags zijn we gaan verven. Een van de kamers was fel groen en deze word nu wit. Verder hebben we die dag niet zo veel gedaan, ik merk echt dat ik nog moet acclimatiseren en m’n plekje moet vinden..
De kok maakt hier elke dag ons eten, dit is 3x per dag hetzelfde, sochtends, smiddags en savonds, rijst met groente. En tofu ofzo.
Vanochtend ben ik begonnen met het schoonmaken van onze douche. Deze was goed vies.
Als het goed is ontmoet ik vanmiddag Gert, een van de oprichters van deze stichting. Maar voor nu verven we nog even door.

  • 17 Mei 2018 - 20:51

    Anita:

    Je moet wel voorzichtig zijn met jezelf hoor. Gelukkig heb je niks gebroken. Geniet er van meisje. Voorzichtig op de scooter. Knuffff

  • 17 Mei 2018 - 21:40

    Miranda:

    Tja, op Bali ben je niet zo dik aangekleed, dus jullie hebben echt geluk gehad!
    Voorzichtig!
    Ben benieuwd hoe je werkdagen gaan worden.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Jembrana

Berit

Actief sinds 15 Mei 2018
Verslag gelezen: 247
Totaal aantal bezoekers 5847

Voorgaande reizen:

15 Mei 2018 - 18 Juni 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: