De reis naar het tehuis - Reisverslag uit Jembrana, Indonesië van Berit Wageningen - WaarBenJij.nu De reis naar het tehuis - Reisverslag uit Jembrana, Indonesië van Berit Wageningen - WaarBenJij.nu

De reis naar het tehuis

Blijf op de hoogte en volg Berit

16 Mei 2018 | Indonesië, Jembrana

Gister ben ik opgehaald door Blondie, de volunteerchauffeur. We zijn eerst langs Ubud geweest, om daar vrijwilligers af te zetten waarvan hun tijd erop zat. Daarna doorgereden en aan de weg ergens gegeten. Na een hele lange rit, kwamen we om 21.15 aan. Heel warm ontvangen door de kinderen en andere vrijwilligers. Na even settelen wat bijgepraat met de andere vrijwilligers. Na 6 uur slapen vannacht ging om 5.30 de muziek keihard aan in het tehuis. Zo worden de kinderen hier gewekt. Achter het tehuis zit een kleuterschool, die om 7 uur begint.
Vandaag gaan we leren scooter rijden, Nouja vooral ik, omdat je hier enorm afhankelijk bent van een auto of scooter. Lopen duurt vaak lang.
Ook gaan we vandaag verven. De kamers mogen wel een nieuwe kleur gebruiken.