Dag 6,7,8 - Reisverslag uit Jembrana, Indonesië van Berit Wageningen - WaarBenJij.nu Dag 6,7,8 - Reisverslag uit Jembrana, Indonesië van Berit Wageningen - WaarBenJij.nu

Dag 6,7,8

Blijf op de hoogte en volg Berit

23 Mei 2018 | Indonesië, Jembrana

Dag 6 was Koen z’n laatste dag hier. Die dag stond dus in het teken van Koen z’n afscheid. Die ochtend zijn wij samen nog even naar Perancak gegaan (villa van Gert) zodat Koen Gert nog even gedag kon zeggen. Daarna zijn we boodschappen gaan doen, omdat Koen graag voor alle kids pannekoeken wilde maken. Met 3 volle tassen samen op 1 scooter reden we terug. Ik voelde me echt een local toen haha.
Een tas voorop en tussen mij en Koen nog 2 tassen op elkaar gestapeld.
Nadat we heerlijk pannekoeken hadden gegeten en iedereen uiteindelijk op bed lag, hebben we nog een Indonesisch biertje op. Bintang. Nog even gelachen met ze 4e terugkijkend op een leuke week dat ik Koen heb meegemaakt.
Dag 7 hebben we Koen afgezet bij de bus, Bye Bye zwaai zwaai dag Koen! Tot in NL!
Daarna zijn we weer teruggegaan naar het tehuis en hebben we de buiten muur geverfd en weer een nieuwe kamer van een van de kids. Omdat hij zelf, Rikkie zo goed mee had geholpen met verven zijn we savonds naar de supermarkt gegaan en hebben we daar nog even een ijsje gegeten.
Dag 8, vandaag, kwam om 8 uur sochtends de politie ons ophalen, want wij gingen figureren voor een soort reclamespotje voor een marathon in samenwerking met de politie.
Bij deze, m’n acting skills waren niet slecht volgens een van de cameramannen dus ik denk dat ik ga doorbreken in Bali haha!!
Zo bijzonder om dit mee te mogen maken!
Daarna om ons te bedanken zijn we gaan lunchen met de politie officieren.
Rond een uurtje of 1/half 2 waren we weer terug in Asrama. Het kindertehuis. Wij alle 3, Daisy, Lisanne en ik waren zo moe dat we allemaal in slaap zijn gevallen tot 4 uur hihi. Oeps.
Dus ook nu, gaan we weer lekker slapen!

  • 23 Mei 2018 - 15:59

    Anita:

    Geeft niet dat je daar filmacteur wordt als je maar wel weer terugkomt bij ons.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Indonesië, Jembrana

Berit

Actief sinds 15 Mei 2018
Verslag gelezen: 114
Totaal aantal bezoekers 5853

Voorgaande reizen:

15 Mei 2018 - 18 Juni 2018

Mijn eerste reis

Landen bezocht: